01 November 2020

"Premiers fois" ******!!!

Jak już pisałam wielokrotnie uwielbiam gdy sztuka pełni dodatkowe funkcje niż czysto estetyczne. Dlatego jestem zachwycona francuskimi i belgijskimi komiksami. Wczoraj, w przeddzień lockdown'u skoczyłam jeszcze do Pele Mele i upolowałam 3. Powyższy komiks, to komiks erotyczny o różnych pierwszych razach - pierwszy raz z mężczyzną, pierwszy raz w seksszopie, pierwszy raz me, myself and I... Każda historyjka narysowana przez innego artystę, ale wszystkie pięknie połączone w czarno białą całość. Uwielbiam, gdy projekty są obmyślone w najdrobniejszych szczegółach, więc jaką przyjemność sprawiło mi, gdy pod czerwoną obwolutą znalazłam gładką, pozbawioną napisów sztywną okładkę... Mmmm.... :) Mam nadzieję, ze przyjdzie taki dzień, że takie rzeczy będą pojawiały się na pólkach polskich księgarni... Piękny komiks, już nie mogę się doczekać gdy moje dzieci do niego dorosną :). Asd chyba  zaczynam tworzyć kolekcję, bo to już chyba mój czwarty erotyczny komiks "edukacyjny" :).