24 February 2015

DOCS AND STORIES ANIMA 2015

1. A PORTRAIT by A.Maragkos *****
Fajowo narysowane, jakby bez odrywania ręki.


2.  I LOVE HOOLIGANS by Jan-Dirk Bouw ****
Dokument o stadionowych huliganach. Ten film tylko utwierdza mnie w tym, jak patologiczne jest to środowisko. Jestem huliganem, bo jestem samotny... eh...


3. OS PRISIONEIROS by Margarita Madeira *****!!!
Niesamowicie ciekawy dokumencik o dzieciach wychowywanych w więzieniach. Fascynujące i świetnie narysowane :)!!!! Bardzo polecam.


4. ELMANDO ****
Nie zrozumiałam, ale ładnie narysowany i fajna muza. Właściwie to zajebista muza :). Stronka autora: http://www.antonoctavian.com/


5. CHILDREN OF THE HOLOCAUST by Zane Witingham ******
Niesamowite, że nadal są ludzie, którzy zaprzeczają istnieniu Holokaustu... Oczywiście się wzruszyłam bardzo. Film bardzo oszczędny, bardzo podoba mi się połączenie głosu z obrazem i forma narracji jaką wybrano. Bardzo ciekawy.