12 November 2012

THE ALMOST MAN (scanorama'2012)****


Fajowa, skandynawska estetyka, przepiękna główna aktorka i tyle;). Historyjka o niedojrzałym 35-latku - no kochani, ile można??? Koleś jest taki poje...ny, że sika w samochodzie koleżanki swojej dziewczyny, pije do nieprzytomności i w ogóle jest jakiś z kosmosu... ale żeby jeszcze np. oddawał się jakimś niedojrzałym pasjom czy coś, ale nie on po prostu jest totalnie zamotany i jak na mój gust leniwy tym lenistwem co mnie do szału doprowadza... Moja dziewczyna robi imprezę, nudzi mi się, to wychodzę i pójdę sobie na imprezę do kumpla i się totalnie nawalę... eh... Nie polecam zabierać mężów/chłopaków/konkubentów w wieku do 40, bo głupota Henrika może być zaraźliwa....
Owszem muszę przyznać, że było kilka śmiesznych scen... no i scenografia...mmm... nie mogłam się napatrzeć na kuchnię... ;)