22 November 2012

"Nikt nie jest samotną wyspą, ale wszyscy bardzo się staramy" N. Bobrowska ******!!!


Zapisałam się do biblioteki w Instytucie Polskim w Wilnie, więc teraz nadrabiam zaległości we współczesnej literaturze polskiej;).
Pani Bobrowska okazała się rewelacyjnym odkryciem, muszę sprawdzić czy coś jeszcze napisała;) - sprawdziłam, tylko kilka opowiadań, więc muszę zaczekać na kolejną knigę;).

Zaczęło się od tytułu i świetnej graficznie okładki. No przyznacie, że tytuł frapujący.
Otwieram książkę, a tam wyskakuje do mnie moi kochani - JĘZYK, ten język tak żywy, współczesny tak cuuuudownie świeży i giętki.
I ci młodzi ludzie z książki... omg... chyba jeszcze nie czytałam tak autentycznych postaci... oczywiście przedstawionych w krzywym zwierciadle, co w żaden sposób nie zaprzecza ich autentyczności...

Czyta się wybornie. Uwielbiam gdy pisarz bawi się językiem, ale nie tworzy intelekutalnego bełkotu i lubię się śmiać czytając, a ta książka rozśmieszyła mnie wiele razy...

Bardzo, bardz polecam:)!!