26 September 2009

"Życie jak w Madrycie" A. Perez-Reverte *****


Hmmm... jak to wszystko się gdzieś łączy... Pan Bóg robiący na drutach mega szalik...
Dostałam tę książkę kilka lat temu od Esther, zaprzyjaźnionej Hiszpanki, niestety w swojej naiwności pożyczyłam ją okropnej Biljanie, która zwiała z Polski nie oddając mi mojej książeczki... mimo mejli i wpisów na facebooku nie udąło mi się jej odzyskać:(. A tu proszę na ostatnie urodziny wróciła do mnie za sprawą Marty Kozło, z czego jestem niezmiernie rada:)! Pomyślałam, więc skoro wróciła przeczytam jeszcze raz.
Świetne felietony, większość naprawdę rewelacyjna.
Hiszpański klimat, polskie problemy... Po raz kolejny przekonałam się jak wiele mają wspólnego asaze społeczeństwa...
Uwielbiam sposób w jaki pisze Perez-Reverte, taki... bezpośredni, taki bezkompromisowy, często ironiczny i naprawdę zabawny. Muszę skompletować wszystkie jego książeczki jakie wyszły po polsku, już trochę mam, ale kilku brakuje, kolejny życiowy target;)

Bardzo polecam!!!!