02 July 2006

"GLORIA" Teatr Woskresinnia *********

Generalnie nie lubię teatru, trochę mi głupo z tego powodu, ale tak jest i nic nie mogę na to poradzić...
Tym bardziej byłam zaskoczona i zachwycona gdy tydzień temu całkiem przypadkiem na "Wisłostradzie" trafiłam na przedstawienie ukraińskiego teatru Woskresinnia.

Siedziałam na trawie pod wielkiemi drzewami i nie mogłam uwierzyć w to co widzę i słyszę... Przedstawienie po prostu niesamowite!!!!!!!!!!!
Rewelacyjna muzyka, świetnie dopasowana do akcji... Pomysłowe efekty pirotechniczne - minifajerwerki, płonące pochodnie i specjalne konstrukcje...
Aktorzy całe przedstawienie chodzą i tańczą na szczudłach, ubrani w zwiewne szaty co sprawia że wyglądają niesamowicie. I co za mimika!!!! Byłam pod ogromnym wrażeniem!!!!!

Dlatego w piątek udałam się po raz drugi, żeby zobaczyć ten cud na "Sztuce Ulicy" i wcale się nie zawiodłam... Przedstawienie było równie wspaniałe... :)

Jeżeli kiedyś jeszcze usłyszycie o teatrze Woskresinnia to bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo polecam!!!!!!!!!!!!!

PS. chciałam tylko lojalnie uprzedzić, że nikt oprócz mnie się aż tak nie zachwycał tym przedstawieniem, wszyscy znajomi mówili, że fajne, dobre, ciekawe blablabla, ale nie byli pod takim wrażeniem jak ja... Dodam jeszcze tylko, że postanowiłĸam zostać największą fanką w Polsce i utworzyć fanklub teatru Woskresinnia:)