11 June 2006

"Jak zostałem głupcem" Martin Page *****


Któż z nas nie miał kryzysu inteligenci i nie marzył, żeby być głupim... Pomysł stary jak świat, ale jakby wcześniej nie wykorzystany. Lekko napisana przezabawna książka o młodym mężczyźnie imieniem Antoni, który nie może przestać myśleć (skąd my to znamy:) tzn, ja tak nie mam, ale wielu z Was jak najbardziej ma ten sam problem hehe:)) i ma tego serdecznie dosyć, nie może znieść tego, że stara się wszystko zrozumieć, analizować etc. i postanawia zostać głupcem...
Chwyta się różnych metod, aż w końcu...

Naprawdę przezabawna książka, świetny pomysł, mam tylko dwa małe "ale"...
Po 1 wątek zostania głupcem móglby być pociągnięty w jakiś inny, "głupszy" sposób, ten który wybrał autor nie jest najgorszy, ale brakuje mu... tego czegoś, żeby dostać 6 gwiazdek...
A po 2 zakończenie... jest ok, ale nie jest równie byłyskotliwe jak pierwsza połowa książki...

Jakoś ostatnio ciągle rozczarowywują mnie te zakończenia...
Mimo dwóch "ale" naprawdę polecam, bo warto.



Do nabycia na Koszykach po promocyjnej cenie, wyd. MUZA