13 February 2009

"Kłania się PRL" Stefania Grodzieńska ******!


Uwielbiam Grodzieńską!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kiedyś miałam taki pomysł, żeby udać się do biblioteki czasopism na Koszykową i wygrzebać stare felietony i humoreski Grodzieńskiej... no niestety człowiek zawsze pędzi i pędzi i czasu nie ma... już porzuciłam ten pomysł świetny, aż tu pewnego dnia patrzę w gazecie - nowa książka mojej ulubionej polskiej pisarki... ... dostałam na święta od Sekołaja;)! Zaglądam i co widzę - wybór felietonów z dawnych czasów:)!!! Zawsze i wszędzie polecam Grodzieńską:)!! Chociaż moją najulubieńszą pozostaną chyba kawałki...
Acha, dodam tylko, że ostatnio byłam na ulicy Słonecznej, gdzie miszka pani Grodzieńska...
Niestety jej nie przylookałam, bo nie znam numeru. Na wiosnę udam się tam z Ernestem na spacr... Trzymajcie za mnie kciuki:)