08 November 2018

"Kolekcjoner motyli" Dot Hutchinson ******!!!

Prześwietnie przeczytane przez Jakuba Wieczorka, czysta przyjemność słuchania! Prawda, że na niewiele by się zdały talenty Pana Jakuba gdyby nie świetny pomysł autorki i bardzo dobrze skonstruowana akcja. 
Jestem przekonana, że na podstawie książki powstanie film. Strona wizualna historii robi naprawdę ogromne wrażenie, aż nie chce się opuszczać ogrodu... Podoba mi się zastosowanie retrospekcji, dzięki czemu możemy się delektować każdym szczegółem nie martwiąc się o zakończenie czy losy bohaterki. Pierwsze 4 godziny audiobooka połknęłam w ciągu bezsennej nocy ;).
Naprawdę jestem pod wrażeniem i bardzo, bardzo polecam. Przy najbliższej okazji sięgnę po kolejny tom serii, chociaż trudno mi sobie wyobrazić jak kolejny tom mógłby być połączony z pierwszym... Zobaczymy :).