05 April 2016

VIVA ******!! (Kino Pavasaris 2016)

Oh my... Co za film! Przede wszystkim muzyka,,, Muzyka rzuca na kolana. Po prostu powala. Świetnej jakości dźwięk połączony z rewelacyjnymi zdjęciami sprawił, że w ostatniej scenie straciłam poczucie, że jestem w kinie i przez ułamek sekundy zdawało mi sie, ze jestem tam, że jestem w klubie i chciałam zacząć bić brawo...   
Świetnie skonstruowany scenariusz. Połącznie wątku drag queens z powrotem ojca boksera, genialny kontrast. Bardzo podobało mi się jak rozwija się relacja między ojcem i synem, jak z każdą sceną coraz głębiej zaglądamy w ich dusze. Arcyciekawy wątek poświęcenia się.
Biedna lecz barwna Havana w tle. Ubósto przemycone nienachalnie, mimo chodem, jakby to było coś całkiem oczywistego, że można być głodnym... Świetni aktorzy, bardzo nauralni, a jednocześnie wyraziści aż do bólu. Piękny festiwalowy film. TRAILER