13 November 2015

UMIMACHI DIARY (OUR LITTLE SISTER) ******! Scanorama 2015

Kolejny slowfoodowy film. Bardzo długi, bo aż dwie godziny, ale ani przez chwilę mi się nie dłużył... Wspaniały. Łagodny i spokojny i taki na maxa prawdziwy i jakoś bardzo do mnie "przemówił"... Nie wiem, może ta poplątana rodzina jest mi bliska, bo sama taką mam... Zagmatwana sytuacja rodzinna z wspólczesną Japonia w tle. Świetnie splecione wszystkie wątki i widać, że bardzo dokładnie przemyślany scenariusz. Ah i ten piękny stary dom... i to jedzenie mniam... Świetne aktorki, zwróciłą moją uwagę nieskazitelna uroda najstarszej siostry, od której nie mogłam oderwać oczy. Pozostałe siostry też zostały bardzo dobrze zagrane. Bardzo ciepły film. Mnóstwo uroczych, dopracowanych detali zarówno w warstwie zdjęciowej jak "wątkowej"... To jeden z tych filmów o życiowych wyborach i ich konsekwencjach... Jeden z niewielu dobrych :). Bardzo bardzo polecam!