09 August 2010

OCZY SZEROKO OTWARTE ****



Temat ciekawy, film dobry, ale cięęęężki strasznie, a poza tym mało odkrywczy... Przecie wiadomo, że ciężko być gejem, a już być gejem w jakimś zamkniętym środowisku jest super trudno, a co dopiero wśród ortodoksyjych Żydów... eh...
No cóż, po raz kolejny potwierdziłam swoją opinię, że każda religia działa jak sekta... eh... klapki na oczach i mamroczemy kiwając się w przód i w tył... dzyń dzyń klękamy etc etc etc i nie ważny jest człowiek, ważne jest co ktoś gdzieś napisał milion lat temu. Oczywiście jest to jedna strona zagadnienia, bo religie niosą też dużo dobrego:P (zaznaczam na wypadek gdyby ktoś chciał na mnie krzyczeć za obrzę uczuć religijnych).
I jeszcze jedna refleksja (chyba się starzeję) - postanowiłam zrozumieć jak ludzie to robią, że tyle rzeczy "muszą", że wybierają życie wbrew sobie, wbrew temu co czują, czego pragną... ja tak nie potrafię... Rozpoczynam badania środowiskowe - strzeżcie się;).
Nie polecam.

PS. może mi ktoś wyjaśnić dlaczego Żydówki noszą peruki (nawet jak mają włosy, no bo gdy golą głowę to jasne)?