20 March 2007

"Ostatnia bitwa templariusza" A. Perez-Reverte *****



Tuż przed moim ostatnim wyjazdem do Valencji uśwaidomiłam sobie, że nie mam co czytać, więc szybciutko hop hop do Empiku i zakupiłam "Ostatnią bitwę templariusza" - świetna książka na wakacje!

Wciągająca fabuła, akcja rozgrywająca się w jednym z najpiękniejszych miast Hiszpanii (byłam - bardzo polecam!!), nie za ciężka, nie za lekka, a na dodatek gruba - 560 stron - idealna na wyjazd i/lub gdy człowiek chce odpocząć:)!

Ma pewne wady np. niewielkie spłaszczenie charakterów postaci tzn. dobry jest dobry, a zły zły, ale nie ma się co czepiać, bo czyta się bardzo przyjemnie, a zakończenie naprawdę zaskakuje - kto by zgadł kim okarze się Nieszpory? Mnie się nie udało i myślę, że wam też się nie uda;). Książka super wyjazdowa:)!

Polecam.