28 November 2006

"Szczęście TM" Will Ferguson ******


Dostałam tę książkę od Krzemienia na urodziny, ale wcześniej jakoś nie miałam czasu jej przeczytać, a jak już się wzięłam to przeczytałam w dwa i pół dnia:)!

Świetna książka!!! Naprawdę rewelacja:)!!
Przede wszystkim przyjemnie się czyta, a po drugie teraz jeszcze bardziej chcę mieć swoje wydawnictwo!!! No zobvaczymy:).

Historia pewnej książki, właściwie poradnika (ale poradnik też książka hehe:)), który staje się wielkim hitem i sprawia, że ludzie są szczęśliwi... czy to źle? jeszcze jak!

Świetny, oryginalny pomysł i na szczęście dobrze "zrealizowany" - książka jest naprawdę wyjątkowa:)!! A posłowie stanowi kropkę nad "i", więc nawet nie mam się do czego przyczepić hehe:).

Często się zastanawiam dlaczego takie świetne książki lądują na Koszykowej... i chyba znalazłam odpowiedź, bo niewielu ludzi potrafi je docenić, więc... nie sprzedają się jak hiciory... więc żeby zwróciły się koszty... hehe:) Ale to bardzo dobrze, bo dzięki temu my możemy się nimi zachwycać za przystępną cenę:)!


Bardzo bardzo bardzo polecam!!!!!