24 April 2006

ROZSĄDNY CZŁOWIEK *****




Film obejrzałam na festiwalu filmów afrykańskich "Afrykamera", dzięki mojemu wspaniałemu sponsorowi Natalii Ć. - wielkie podziękowania dla sponsora:)!

Hmmm.... Niełatwo zdiagnozować ten film.

Przede wszystki fatalny, ale to fatalny główny aktor - w tragicznych momentach pękałam ze śmiechu... Przypomina trochę Van Dama (nie mam pojęcia jak się pisze nazwisko jedynego znanego Belga hehe:)). Naprawdę masakra!!! Zresztą jego partnerka też talentami nie grzeszyła...

Ale film ogólnie nie jest najgoszy... Przede wszystkim porusza bardzo ciekawy zjawisko, ważne w Afryce (i nie tylko) - przesądów i wierzeń ludowych w konfrontacji z europejskim rozumem i wartościami... I to było naprawdę dobrze pokazane:), dlatego przyznałam 5 gwiazdek - za pomysł:).

POlecam:)